لطیفه و جک های با حال(سری 4)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 19 / 5 / 1392
بازدید : 3961
نویسنده : عیسی شهبازی

هربار به خودم میگم امشب یه شام سبک میخورم
ولى یه ندایى از اعماق وجودم خودش زنگ میزنه پیتزا سفارش میده !


 

چرﺍ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﺑﭽﻪ ﺁﺭﻭغ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﯼ ﺟﺎﻥ ای ﺟﺎﻥ
ﻣﺎ ﺁﺭﻭغ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ ﻣﯿﮕﻦ ﺯﻫﺮﻩ ﻣﺎﺭ…..!!


 

خواننده های رپ آمریکا و اروپا اگه بفهمن رپرهای ایرانی فقط در اعتراض به دوست دخترشون رپ میخونند
کلا رپ رو کنار میذارن میرن سراغ آهنگهای بندری ..


 

وقتی یه دختر بهتون میگه خوش بگذره
یعنی بری زیره تریلی بی من.... درسته خانوم ها...؟؟


 

من نمیگم زن بشینه خونه ظرف بشوره ،
خب پاشه تو خونه ظرف بشوره !

یه همچین آدمه دموکراتیم من


شماهام وقتی بچه بودین مامان باباتون بهتون میگفتن
اگه دستتون رو از پنجره ماشین بیرون کنید کامیون میاد میزنه دستتون قطع میشه ؟

یا فقط پدر و مادر من با روح و روان من بازی می کردن ؟


خیلی دوست دارم برم به دنیا پشت پا بزنم
ولی خیلی بی جنبس جاش ۲۰تا لگد میزنه… جرات نمیکنم
دقت کردین تو این یه ساعت مونده به افطار اینقدر طول میکشه که
اگه برنامه ریزی کنی میتونی توش ازدواج کنی بچه دار هم بشی !
ارو دهنش سرویس شده و فیلم ساخته . اسمش اول و آخر فیلم میاد.
بعد اونی که زیرنویس فارسییش کرده هر جا گیر میاره اسم و ایمیل و شماره ایرانسل خودشو و همراه اول عمشو میذاره



:: موضوعات مرتبط: جک های باحال , ,
:: برچسب‌ها: جوک باحال, جک جدید, جوک قشنگ, جک , جک خانوادگی , خنده , جک , لطیفه , جک خفن , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ لبیک گویان صاحب الزمان خوش آمدید.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مذهبی و آدرس mazhab1.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد**اجرکم عندالله**






تماس با ما مذهبی

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 360
بازدید کل : 607779
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

جیمی نت جیمی نت

RSS

Powered By
loxblog.Com