توصیه های رهبری در انتخاب رئیس جمهور اصلح سال 92


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 23 / 2 / 1387
بازدید : 1889
نویسنده : عیسی شهبازی

پیشنهاد رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح ترین رئیس جمهور سال 92

یکی از فرازهای مهم سخنرانی های اخیر رهبر معظم انقلاب ،مربوط به انتخابات ریاست جمهوری پیش روی است. مهم ترین نکات طرح شده درباره انتخابات به شرح زیر است:

1-یکی از اصول مهم و خدشه ناپذیر مردم سالاری دینی ،ضرورت تکثر و مشارکت تمامی سلیقه ها در انتخابات است. متاسفانه یکی از آسیبهای موجود در کشور ما نگاه حذفی جریانات و جناح ها به همدیگر است. این آسیب موجب شده است، رویکرد جذب حداکثری که از سوی رهبر انقلاب تبیین شده بود با نگاه ضیق و سخت گیرانه ای محدود شود. رهبر  حکیم انقلاب ، اصل مهم در خصوص انتخابات را گستردگی سلایق و گروه های شرکت کننده در انتخابات برشمردند و تصریح کردند: “در انتخابات همه سلیقه ها و جریانهای معتقد به جمهوری اسلامی باید شرکت کنند و این هم حق است و هم تکلیف و انتخابات در جمهوری اسلامی برای یک جریان و سلیقه سیاسی خاص نیست.

 

2- یکی دیگر از آسیبهای انتخاباتی که رویکردهای دموکراتیک مردم سالاری دینی را مختل می کند، ادعای برخی نامزدها، هوادارانشان و یا جریانهای سیاسی مبنی بر حمایت رهبری از آنها است. این آسیب متاسفانه ضمن این که با واقعیت سازگار نبوده و دادن نسبت نادرست به رهبر انقلاب است، زمینه ساز سو استفاده رسانه های بیگانه نیز می شود. همواره رهبر معظم انفلاب اعلام فرموده اند که هرگز از نامزدی حمایت نکرده، دارای یک رای مانند همه بوده و انتخاب رییس جمهور را یک تصمیم گیری عمومی می دانند. رهبر معظم انقلاب ضمن نهی سیاسیون از طرح چنین ادعاهایی خظاب به مردم چنین فرمودند:

این طور نیست که رهبری نظرش را در مورد کاندیدای خاصی بگوید و یا نظری را به بنده نسبت بدهند و بگویند نظر رهبری روی فلانی است. از هیچ کس این را قبول نکنید.

3- مهم ترین بخش مربوط به انتخابات تبیین شاخصهای نامزد اصلح انتخابات از سوی رهبری است. رهبر معظم انقلاب مساله شناخت نامزد اصلح را همواره به عنوان رکن مهمی در انتخابات معرفی می کرده اند. رهبر فرزانه انقلاب در بیان ویژگی های مورد نیاز برای رئیس جمهور آینده تصریح کردند:

” آنچه برای رئیس جمهور آینده نیاز داریم امتیازهایی است که امروز وجود دارد منهای ضعف های موجود. رئیس جمهور هر دوره ای باید امتیازات و نقاط قوت رئیس جمهور قبلی را داشته باشد به اضافه آنکه نقاط ضعف آن را هم نداشته باشد.”

البته سخنان ایشان برای اینکه شما عزیزان در مطالعه خسته نشوید خلاصه شده است.

 

 

 

 

 




:: برچسب‌ها: توصیه های رهبر در مورد انتخابات , نکات مهم در انتخاب رئیس جمهور , انتخابات 92 , اقای هاشمی رفسنجانی , انتخاب رئیس جمهور , انتخابات , رأی دادن , عکس رای دادن رهبر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ لبیک گویان صاحب الزمان خوش آمدید.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مذهبی و آدرس mazhab1.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد**اجرکم عندالله**






تماس با ما مذهبی

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 380
بازدید کل : 607799
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

جیمی نت جیمی نت

RSS

Powered By
loxblog.Com